Banners
דלג על Banners
פייסבוק
מוקד 108
דלג על מוקד 108
מוקד 108
סגירה

מוקד 108

 
*הקלד את הקוד הבא

גברתי ראשת העיר (אילה פוסטיק)

4/04/2016
יו"ר מועצת הנוער העירונית איילה פוסטיק התמקמה בכיסא של ראש העיר (הקש להגדלה) (הגדל)
יו"ר מועצת הנוער העירונית איילה פוסטיק התמקמה בכיסא של ראש העיר (הקש להגדלה)

היום ( יום א') התקיים בגבעת-שמואל  יום חילופי שלטון  במהלכו  זכו בני הנוער  להיות שותפים מובילים לכל הפעילויות בעירייה ובמתנ"ס. לאורך היום  היו מצוותים  חברי מועצת  הנוער לראש העיר, מנכל העירייה, הגזבר , היועצת המשפטית וכל מנהלי האגפים בעירייה והמתנ"ס, לקחו חלק בפגישות ולמדו את מבנה ותפקיד העירייה והמתנ"ס.
את המפגש במליאת  העירייה פתח רפי דהאן מנהל 'מינהל  חברה ונוער' במשרד החינוך מחוז מרכז. דהאן הדגיש בפני בני הנוער את חשיבותו של היום והסביר שזה לא דבר שקורה בכל עיר ולא מובן מאליו. בנוסף שיתף דהאן  את הנוכחים  על  כך שחברה מינהל ונוער במשרד החינוך  בחר  בראש העיר יוסי ברודני , מתוך 60 ראשי ערים במחוז מרכז, ליקיר חברה מנהל ונוער ושהטקס יערך בגבעת שמואל  בחודש יוני הקרוב.
את המפגש המשיך ראש העיר יוסי ברודני, שהדגיש את חשיבות יום חילופי השלטון גם עבור הנוער וגם עבור נושאי התפקידים בעירייה והמתנ"ס וכמובן העניק לראשת העיר איילה פוסטיק ( ביומיום יו"ר מועצת הנוער העירונית)  את מפתח העירייה.

ראשת העיר אילה פוסטיק - יו"ר מועצת הנוער העירונית הציגה בפני המשתתפים את פעילות מועצת הנוער - הן מבחינה ערכית והן מבחינת פעילות פנאי והדגישה  גם היא את חשיבות יום חילופי השלטון ואת חשיבות קיומה של מועצת הנוער גם  בכך שבני נוער רבים בעיר, גם כאלה שאינם שותפים במסגרות, מגיעים ולוקחים חלק באירועים ולפעילויות שיוזמת מועצת הנוער.

בהמשך היום, למדו חברי מועצת הנוער על הנעשה בעיר, אופי העבודה של כל בעלי התפקידים וכמובן התנסו בעצמם לאורך מספר שעות בתפקידם "החדש".

בסוף היום נערך מפגש מסכם במהלכו סיפרו בני הנוער בעיקר על  הדברים החדשים שלמדו על העירייה והמתנ"ס- תקציבים, דרכי עבודה וכו ובראשם- -חשיבותה של  עבודת צוות. ראשת העיר  עוד הספיקה, רגע לפני שהחזירה את  מפתח העירייה חזרה לראש העיר,  לערוך סיור בעיר  וללמוד על  תכניות הפיתוח העתידיות. 

 

 

 

 

ראש העיר עם חברי מועצת הנוער- מעניק להם את מפתח העירייה ויאללה לעבודה...

 

 

 

 


עבור לתוכן העמוד