מחלקת הנהלת חשבונות
פעילות המחלקה
מחלקת הנהלת חשבונות עוסקת במגוון נושאים הקשורים בניהול כספים ורישום תנועות העירייה, חשבונות ספקים, התחייבויות של מוסדות ממשלה והן בהכנת שכר ומשכורות עובדים.
בין תפקידי המחלקה:
- תקשורת מול אגפי העירייה בנושאים תקציבים וחשבונאיים.
- תקשורת עם ספקים, רישום החשבוניות, בדיקת החוקיות של הספק והחשבונית – בירורים שונים.
- רישומים חשבונאים, הכנת ניירות עבודה לדו"ח הכספי השנתי.
- ביצוע, מעקב (בדיקת ורישום החוזה)ורישום התקציב הבלתי רגיל – תב"ר.
- קשר עם מוסדות הממשלה (המפקחים),עם מוסדות שונים (מס הכנסה,בטוח לאומי וכו')
- מדור שכר –הכנת השכר ומשכורות לעובדי העירייה.
- מעקב על הבנקים ופקוח הלוואות.