המציאות קשוחה - אל תעברו את זה לבד...
בני נוער יקרים ,המציאות קשוחה? אל תעברו את זה לבד ! המציאות השתבשה ומביאה איתה חוסר וודאות . לחץ . בלבול ברור שזה לא פשוט, אבל גם עכשיו – נבחר להתמודד ולא לברוח! גם בזמנים מאתגרים יש דברים קטנים שיכולים לעשות טוב לקחת אויר-לצאת רגע מהמסך , לנשום ,לעשות פעילות גופנית או סתם לזוז לדבר -עם ההורים , חבר טוב , או מישהו שאתם סומכים עליו להתנדב- כשנותנים, מקבלים יותר בחזרה.חיבור, ערך, שייכות ומשמעות. עושה טוב - מוזיקה , כתיבה ספורט, צילום, אפיה ובישול. אתם לא לבד ! אם קשה – מדריכי המוגנות וצוות הרשות לביטחון קהילתי כאן בשבילכם פשוט דברו איתנו.