עדכון מטעם דוברות עיריית גבעת שמואל - מוצ"ש 23:55: ביטול פעילויות ההפגה שתוכננו לימים ראשון ושני בגני הילדים ובבתי הספר בעיר
הורים יקרים שלום, עקב האירועים האחרונים והחשש להתגברות ירי הטילים בשבוע הקרוב, קיימה העירייה הערכת מצב בשיתוף עם פיקוד העורף. בהתאם להערכת המצב ולמען שמירה על ביטחון ילדינו, הוחלט שלא לקיים את פעילויות ההפגה שתוכננו לימים ראשון ושני בגני הילדים ובבתי הספר בעיר. נמשיך לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות ונעדכן אתכם בכל שינוי בהנחיות. מאחלים ומקווים לימים שקטים ובטוחים לכל תושבינו, עיריית גבעת שמואל